Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2008 09:14 - На Лора/ Стон
Автор: evaluna Категория: Изкуство   
Прочетен: 598 Коментари: 0 Гласове:
1



Душата ми е стон. Душата ми е зов.
Защото аз съм птица устрелена:
на смърт е моята душа ранена,
на смърт ранена от любов...
Душата ми е стон. Душата ми е зов.
Кажете ми що значат среща и разлъка?
И ето аз ви думам: има ад и мъка -
и в мъката любов! 

Миражите са близо, - пътя е далек.
Учудено засмяна жизнерадост
на неведение и алчна младост,
на знойна плът и призрак лек...
Миражите са близо, - пътя е далек:
защото тя стои в сияние пред мене,
стои, ала не чуе, кой зове и стене, -
тя - плът и призрак лек!

 



Тагове:   стон,


Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: evaluna
Категория: Други
Прочетен: 19272
Постинги: 5
Коментари: 3
Гласове: 352
Архив